فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

فضای همدلی میان نیروهای مسلح استان یزد حاکم است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: فضای همدلی میان نیروهای مسلح استان یزد فضای همدلی است و همه برای تامین امنیت استان و اقتدار کشور تلاش می کنند.

به گزارش یزدی نیوز سردار فتح الله جمیری  در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: افتخاری که نیروهای مسلح امروز در کشور دارند این است که با هدایت های رهبری و فضای همدلی که در میان نیروهای مسلح وجود دارد، از برنامه چشم انداز پیش بینی شده در حوزه دفاع جلوتر هستیم.

 
وی عنوان کرد: امروز فضای همدلی میان نیروهای مسلح وجود دارد که همین امر ما را نه تنها به قدرت منطقه که به قدرت جهانی تبدیل کرده است.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه این فضا در استان یزد نیز حاکم است، بیان کرد: ما نیز در سطح استان با همکاری نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح برای تقویت امنیت در استان تلاش می کنیم.
 
جمیری با بیان اینکه استان یزد نزدیک به ۴ هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های استان یزد این است که تمام آزادگان استان یزد جانباز هستند این یعنی هیچ یک از آنها به راحتی تسلیم دشمن نشده اند و زخمی شدن آنها سبب اسارتشان شده است.
 
وی بیان کرد: از خصوصیات مردم و نیروهای بسیجی یزد این است که در طول هشت سال دفاع مقدس هر خطی به یزدی ها تحویل داده شده، عقب نشینی در آن صورت  نگرفته است و یزدی ها مردمانی دلیر و سلحشور هستند.
 
جمیری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در مجموعه سپاه الغدیر، ۱۲ ناحیه و یک تیپ الغدیر فعال است که در دفاع مقدس صاحب نام است و علاوه بر آن سه مرکز آموزشی سپاه و … نیز در استان فعالیت می کند.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با حضور وزیر دفاع همه مردم استان به ویژه نیروهای مسلح از خدمات حوزه وزارت دفاع بهره مند شوند و شاهد تقویت و تسریع شرایط نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی در استان یزد باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..