داوران چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: داوران چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مشخص شدند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از دبیرخانه جشنواره، مجید جوادیان‌زاده اظهار داشت: علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان، فریدون صدیقی، مهرداد خلیلی و علیرضا کتابدار داوری این دوره از جشنواره را برعهده دارند.

 
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ٩ اسفندماه امسال برگزار می شود، افزود: در این دوره از جشنواره ١٧١ نفر، ٦٠٤ اثر خود را از استان‌های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه شرکت داده‌اند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یزدی‌ها با ارسال ٤٠٣ اثر بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته‌اند و پس از آن، استان فارس با ١٥٦ اثر و استان کرمان با ٤٥ اثر در رده‌های بعدی میزان مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها  قرار دارند.
 
وی با اشاره به استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان از بخش اصلی این جشنواره، خاطرنشان کرد: از ٦٠٤ اثر ارسال شده، ٤٢٠ اثر در بخش اصلی و ١٨٤ اثر در بخش ویژه شرکت داشته‌اند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه آب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..