امام جمعه اردکان:

حقوق بشر آمریکایی‌ها با اعتراض افکار عمومی در دنیا مواجه شده است

امام جمعه اردکان با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی توسط آمریکایی‌ها گفت: حقوق بشر آمریکاییها با اعتراض افکار عمومی در دنیا مواجه شده و همین امر نیز سبب آزادی این بانوی مسلمان شد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردکان با اشاره به وقایع مهمی که امروز در سراسر دنیا رقم می‌خورد و تاثیر گرفته از فرهنگ ناب اسلامی به ویژه فرهنگ تشیع است، اظهار داشت: امروز در دنیا افرادی هستند که به رغم زندگی در آمریکا و اروپا و تربیت شده با فرهنگ غربی، به حقانیت اسلام رسیده‌اند و به این دین گرویده‌اند.

 
وی با اشاره به شخصیت مرضیه هاشمی و نحوه آشنایی او با امام و انقلاب و در نهایت اسلام و تشیع عنوان کرد: خانم هاشمی در سال ۶۷ در اوج جنگ و التهابات ایران، در حالی که در آمریکا زندگی می‌کرد با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) با اسلام آشنا شد و با تحقیقات خود به این درک رسید که اسلام بر حق است.
 
شاکر یادآور شد: او برای ادامه تحقیقات خود به ایران آمد و متوجه شد که اسلام بر حق، شیعه است به همین دلیل شیعه شد و مدت‌ها در آمریکا در این زمینه فعالیت کرد.
 
امام ‌جمعه اردکان با اشاره به دستگیری وی توسط آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: آمریکایی‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز با اعتراض افکار عمومی دنیا مواجه هستند و به دلیل همین اعتراض‌ها نیز ناچار به آزادی مرضیه هاشمی شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه آمریکا از افرادی نظیر خانم هاشمی می‌هراسد، افزود: علت این ترس که با خشم و نفرت آمیخته است، این است که این افراد به برکت انقلاب و امام (ره) مسلمان و شیعه شده ‌اند و در جبهه حق مشغول فعالیت هستند و به مردم دنیا یاد می‌دهند که زیر بار ظلم و ستم نروند.
 
شاکر تصریح کرد: امروز امثال خانم هاشمی در رسانه‌های دنیا از انقلاب و مذهب شیعه دفاع می‌کند و مدافع انقلاب، امام و رهبری است و ما باید قدرشناس انقلاب و اسلام باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز اسلام به برکت انقلاب در سراسر دنیا شناخته شده است،‌ افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، فراگیر شدن دین اسلام است و این همان اعتقادی است که مردم ما با آن بر طاغوت پیروز شدند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..