معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

تقاطع غیرهمسطح کنارگذر یزد تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح کنارگذر یزد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزجواد ذاکر در بازدید محسن صادقیان معاون امور عمرانی و علی زینی‌وند معاون امور اقتصادی استاندار یزد از پروژه تقاطع غیر همسطح کنارگذر یزد اظهار داشت: این پروژه با همکاری شهرداری یزد در حال اجرا است و مراحل پایانی عملیات خاکی و روسازی را طی می‌کند.

 
وی بیان کرد: قرار است بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این طرح پس از اجرای آسفالت تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
 
ذاکر با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح کنارگذر یزد در محل بلوار مناجات دسترسی دو طرف کنارگذر را به یکدیگر فراهم می‌کند، افزود: این تقاطع همچنین دسترسی مردم به نمایشگاه بین المللی یزد را تسهیل خواهد کرد.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد عنوان کرد: با بهره‌برداری از این تقاطع، ضمن جلوگیری از تداخل ترافیک شهری با ترافیک برون شهری و افزایش ایمنی، ‌در آینده دسترسی به مجتمع‌های ضلع بیرونی کنارگذر یزد از جمله نمایشگاه بین المللی، میدان میوه و تره‌بار و مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد مهیا خواهد شد.
 
ذاکر یادآور شد: در این پروژه، تهیه و اجرای آسفالت در تعهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد بوده که در این زمینه قراردادی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده و پس از تکمیل عملیات خاکی، اجرای آن آغاز می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..