مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه جمعیت هلال احمر است / استراتژی و چشم انداز ویژه جهت اجرای امور در حوزه امداد و نجات

جلسه هم اندیشی کارشناسان و مسئولین حوزه امداد و نجات و پایگاه های هلال احمر استان یزد با حضور مدیر عامل و معاون امداد و نجات این جمعیت برگزار شد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ با توجه به لزوم هماهنگی و اجرای هر چه بهتر فعالیت های امدادی، جلسه ای با محوریت رفع نواقص و مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهاد با هدف بهبود خدمت رسانی در حوزه ی امداد و نجات با حضور کارشناسان حوزه امداد و نجات و مسئولین پایگاههای امداد جاده ای جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

در این جلسه دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : اگر امروز هلال احمر درمیان مردم جایگاهی دارد، به دلیل فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و علمی برای فعالیت های آمادگی و امدادی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی برنامه های آتی حوزه امداد و نجات و بررسی مشکلات و موانع موجود می باشد و تمامی اعضا باید خود را جزئی از بدنه جمعیت هلال احمر بدانند و برای نیل به اهداف مجموعه تلاش کنند.

در ادامه این جلسه محمد زارع سروی معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد گفت: باید اعتماد مردم را به جمعیت هلال احمر بیشتر کنیم و خدمات بهتری را به مردم ارئه نمائیم تا مردم بدانند کمکهایی که ارئه می کنند در چه مکانی ارائه می شود و البته باید در نظر داشت که ما باید بتوانیم برای بالا بردن سرعت پاسخگویی در حوادث و کاهش خسارت به آنها برنامه ریزی ویژه ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه اصلی ما بر مبنای پیشگیری و آمادگی در مقابله با حوادث باید قرار بگیرد تا بتوانیم با فرهنگ سازی شدت حوادث و تعداد مجروحان را کاهش دهیم.

در ادامه جلسه کارشناسان امداد و نجات و مسئولین پایگاه ها مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح و بحث و تبادل در مورد موارد مهم با حضور مدیرعامل و معاون امداد و نجات صورت گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..