ثبت نام بدون کنکور دانشگاه امام جواد(ع) در یزد آغاز شد

معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه امام جواد(ع) با اشاره به اینکه دانشجویان در این دانشگاه با مهارت مورد نیاز بازار کار آموزش می‌بینند، از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون این دانشگاه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزغضنفر میرجلیلی  اظهار داشت: فرصتی دوباره برای ثبت‌نام بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی این مؤسسه در ۱۵ رشته متنوع به وجود‌ آمده و متقاضیان می‌توانند اقدام به ثبت نام در این رشته‌ها کنند.

 
قائم مقام و معاون آموزشی-پژوهشی مؤسسه آموزش عالی امام جواد(ع) با اشاره به فعالیت این مجموعه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این مؤسسه فرصت جدید ثبت‌نام بدون آزمون در ۸۵ درصد از رشته‌های دانشگاهی فراهم شده است.
 
میرجلیلی افزود: مؤسسه آموزش عالی امام جواد(ع) به عنوان تنها دانشگاه غیرانتفاعی عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌های جهان (IAU)  در ۱۵ رشته تخصصی از جمله حسابداری، گرایش‌های مدیریتی(امور بانکی، مالی، بازرگانی و صنعتی)، روانشناسی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، معماری، مرمت بناهای تاریخی، طراحی لباس، ارتباط تصویری، آموزش زبان انگلیسی و علوم ورزشی دانشجو می‌پذیرد.
 
وی با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون در این مؤسسه تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد ویژگی تحصیل در این مؤسسه آموزش عالی را سوق دادن دانشجویان به سمت مهارت‌های مورد نیاز بازار کار دانست.
 
قائم مقام و معاون آموزشی-پژوهشی مؤسسه آموزش عالی امام جواد(ع) افزود: وجود «باشگاه کارآفرینی» جهت آموزش مهارت، انعقاد «تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی» به منظور معرفی دانشجویان جهت کارآموزی و کارورزی، وجود «مراکز رشد پارک علم و فناوری»، «تولیدی پوشاک جوان» و «مرکز مشاوره و روانسنجی» در محیط مؤسسه، از جمله فرصت‌ها و امکاناتی است که دانشجویان این مؤسسه را حین تحصیل با مهارت‌های مورد نیاز بازار کار آشنا می‌کند.
 
وی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس پایگاه اطلاع‌رسانwww.iju.ir   مراجعه و یا با شماره تلفن ۳-۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰ تماس حاصل نمایند.
 
میرجلیلی تصریح کرد: این مؤسسه خدمات حمایتی و تسهیلات مالی مختلفی را برای دانشجویان مورد توجه قرار داده و برای دانشجویان غیربومی نیز خوابگاه‌هایی با امکانات روز(جهت اقامت دائم و موقت) در نظر گرفته است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..