اجرای طرح شهردار مدرسه در یزد

همانندسازی فعالیت های شهرداری و حوزه های مختلف اجرایی آن در سطح مدرسه با محوریت دانش آموزان از جمله اهداف این طرح اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد  با اشاره به ضرورت دانش آموز محور بودن طرح شهردار مدرسه، گفت : در این طرح، هدف حمایت از طرح های نو، جدید و خلاقانه است و می خواهیم دانش آموزان شهردار و معاونین  آنها  تراوشات ذهنی خود را بیان و اجرایی کنند.

ملازینلی  خطاب به شهرداران مدرسه اظهار داشت  : از شما دانش آموزان کوشا، مستعد و توانمند می خواهم این طرح را با جدیت ادامه دهید و برنامه های خود را با هماهنگی کارشناس شهروندی منطقه به اجرا برسانید. 
ملازینلی اشاره کرد : این طرح برای ما بسیار جدی است و به یقین پیگیر روند کار خواهیم بود. از مدیران شهروندی و همچنین خود شهرداران مدارس خواستار برگزاری جلسات منظم تخصصی و بازدیدهای شهرداران مدارس با مدیران و واحدهای مختلف شهرداری هستم.
در این نشست شهرداران و معاونین شهردار مدرسه توسط کارشناسان واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و همچنین در دیدار مستقیم با مسئولان شهری، به نحو کامل با وظایف شهردار و معاونین آشنا شده و همچنین در مورد نحوه طرح نویسی و ارائه برنامه نیز آموزش داده شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..