ارتقاء ساختار سازمانی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد گفت: با تصمیم سازمان صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران، ساختار سازمانی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد ارتقا یافت .

به گزارش یزدی نیوز«احمد پهلوانیان» در جمع اعضای باشگاه خبرنگاران جوان یزد اظهار کرد: بر اساس تصمیم سازمان صدا وسیما، از بین ۳۲ مرکز باشگاه خبرنگاران جوان، ساختار پنج مرکزبه عنوان مراکز برتر و به لحاظ عملکرد موفق از مسئولیت به مدیریت ارتقا یافته است .

 
وی افزود: جایگاه باشگاه خبرنگاران مرکز یزد به همراه مراکز مازندران، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، به مدیریت ارتقا یافتند .
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در ادامه به عملکرد موفق باشگاه خبرنگاران جوان مرکز این استان اشاره کرد و گفت: جوانان باشگاه خبرنگاران می‌توانند با زبان هنر و خلاقیت، انعکاس دهنده اخبار و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند .
 
پهلوانیان با اشاره به راه‌اندازی دفاتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان‌های استان به عنوان اولین اقدام در کشور تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران باید به عنوان تنها مرجع آموزش رسمی رسانه، استعدادها را در زمینه‌های مختلف رسانه شناسایی کند و در پرورش آنها اهتمام ورزد .
 
«سلطانی» معاون خبر مرکز یزد  هم با اشاره به جایگاه سوم باشگاه خبرنگاران جوان یزد دربین باشگاه‌‎های کشور از تلاش های اعضای باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد قدردانی و اظهار امیدواری کرد: روند تولید آثار باشگاه  خبرنگاران و حضور در شبکه های محلی وسراسری افزایش یابد .
 
همچنین در این نشست حکم انتصاب «محمدعلی بختیار امینی»، بعنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد به وی اهدا شد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..