توزیع سوخت یورو ۴ در تمام مسیر ترانزیت یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با اشاره به این که روزانه یک میلیون لیتر نفتگاز یورو 4 در استان توزیع می‌شود، گفت: توزیع سوخت یورو 4 تا پایان امسال در تمامی جایگاه‌های سوختگیری استان یزد انجام می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«عبدالرضا انتظاری»  با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست به عنوان تکلیفی انسانی اظهار کرد: در راستای حفظ محیط زیست روزانه نزدیک به یک میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در استان توزیع می‌شود .

 
وی با بیان این که هزینه خرید نفت گاز معمولی با نفتگاز یورو۴ تفاوتی ندارد، افزود: از مزایای نفتگاز یورو۴ کاهش آلایندگی هوا به دلیل کاهش گوگرد موجود در این سوخت، افزایش کیفیت سوخت در خودروها و افزایش طول عمر میانگین ناوگان حمل و نقل سنگین است .
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: براساس مصوبه هیئت دولت و الزامات سازمان حفاظت از محیط زیست، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یزد توزیع نفتگاز یورو ۴ را در ۱۴ مرکز عرضه استان در دستور کار خود قرار داده است .
 
انتظاری با بیان این که توزیع نفتگاز یورو۴ از اواخر مردادماه در جایگاه کنار گذر شروع شده است و اکنون به ۱۴ باب افزایش یافته است، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فرآورده تا پایان سال در تمامی جایگاه‌های سوخت مسیر ترانزیت توزیع می‌شود.
 
این مسئول با بیان این که با اختصاص مخزن ذخیره سازی، روزانه یک میلیون لیتر گازوئیل با استاندارد یورو ۴ در مسیرهای اصلی استان توزیع می‌شود، ادامه داد: این شرکت برنامه ریزی کرده تا برای رفاه رانندگان بخش حمل، در مسیرهای مواصلاتی این فرآورده پاک در دسترس رانندگان قرار گیرد .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن پمپ بنزین یاب، آدرس مراکز عرضه توزیع گازوئیل یورو۴ را دریافت کنند .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..