صعود تیم هندبال پیشگامان به جمع 8 تیم برتر کشور

سرمربی تیم: اراده هندبالیست های پیشگامانی برای لیگ برتری شدن غرورآفرین است.

سرمربی تیم هندبال پیشگامان گفت: هندبالیست های یزدی برای راهیابی به لیگ برتر با اقتدار و منسجم تلاش می کنند.

به گزارش یزدی نیوز وبه نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، ابوالفضل حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تیم هندبال دسته یک پیشگامان پس از برد بازی هفته گذشته خود و دو هفته زودتر از پایان رقابت های گروهی با ۴ پیروزی و بدون شکست به جمع ۸ تیم برتر کشور صعود کرد،افزود: همدلی و انسجام مثال زدنی و تعصب هندبالیست های تیم پیشگامان برای کسب موفقیت و صعود به لیگ برتر کشور غرور آفرین و ستودنی است.
حیدری پایه سازی باشگاه پیشگامان در ۷ سال گذشته را اصلی ترین دلیل حضور هندبالیست های یزدی با تکنیک بالا در این تیم عنوان کرد و تاکید نمود: فعالیت مداوم تیمهای رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان پیشگامان در این سال ها باعث شد تا هم تعداد زیادی از بازیکنان هندبال به اردوهای تیم ملی دعوت شوند و هم تیم های دیگر هندبال استان نیز بتوانند از این پتانسیل بهره ببرند.
سرمربی تیم هندبال پیشگامان استراتژی صحیح و اصولی باشگاه را از دیگر دلایل موفقیت این تیم دانست و بیان داشت: رفتارهای حرفه ای در ورزش می تواند موفقیت هر تیمی را تسریع کند.
حیدری با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای بیش از پیش جایگاه هندبال استان خواستار حمایت همه مدیران ورزشی از این رشته و حامیان آن شد.
گفتنی است تیم هندبال دسته یک پیشگامان جمعه ۵ بهمن ماه در دومین هفته دور برگشت رقابت های گروهی دسته یک هندبال کشور میهمان تیم هیات هندبال مرودشت است.

بخش نظردهی بسته شده است..