مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

هلال احمر یزد با ۱۶ پایگاه به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برنامه‌ریزی این جمعیت برای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی از هم‌اکنون خبر داد و گفت: هلال احمر یزد با ۱۶ پایگاه به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کند.

به گزارش یزدی نیوزمحسن حرازی‌زاده در کارگروه تخصصی امداد و نجات استان یزد با تاکید بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های امدادرسان استان برای خدمت رسانی به مسافران در نوروز ۹۸ اظهار داشت: وظیفه اصلی این کارگروه ایجاد توان مضاعف و هماهنگی بیشتر در امداد و نجات در زمان حوادث است و این کارگروه باید در موقعیت های سخت و دشوار کارآمد باشد.

 
وی با اشاره به مانورهای انجام شده برای امدادرسانی به مسافران نوروزی همچنین خدمات رسانی به آنها بیان کرد: جمعیت هلال احمر با ۱۶ پایگاه ثابت و موقت در طرح نوروزی ۹۸ مشارکت می کند.
 
حرازی زاده خاطرنشان کرد: برای ۲۵۰ نفر نیز دوره بازآموزی برگزار می شود تا نیروهای امدادی و نجاتگران برای آغاز طرح امادگی لازم را داشته باشند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان بهاباد باید توجه خاصی به خصوص در برگزاری مانورها در این شهرستان داشت.
 
وی تاکید کرد: در هلال احمر و دستگاه‌های اجرایی تعداد برگزاری مانورها بسیار خوب است اما باید برای ارتقاء کیفیت آن نیز تلاش بیشتری شود.
 
 برگزاری کلاس امداد و کمک‌های اولیه برای عوامل اجرایی نوروز از جمله پلیس، اداره راه و …، هماهنگی برای برگزاری مانور زلزله در خوابگاه پسران و دختران دانشگاه یزد، اسکان نوروزی مسافران توسط دانشگاه یزد، آماده باش نیروهای شرکت گاز به صورت ۲۴ ساعته، ساماندهی مانورهای امداد و نجات در ادارات و … از مصوبات سومین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات استان یزد بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..