معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد در جلسه ارزیابی و هم اندیشی کارشناسان حوزه داوطلبان استان:

هلال احمر حلقه اتصال بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است / ترویج فرهنگ خدمات داوطلبانه در استان

جلسه ارزیابی و هم اندیشی کارشناسان حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور کارشناسان داوطلبان شعب استان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ اعظم شهرستانی معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد از برگزاری جلسه ارزیابی و هم اندیشی کارشناسان حوزه معاونت داوطلبان خبر داد و اظهار کرد: باید با ایجاد ارتباط و تعامل بین مراکز و سازمان های مختلف دولتی و غیردولتی در خصوص جذب و عضویت افراد علاقه مند به فعالیت های داوطلبی اقدام نماییم.

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد با تاکید بر ارتباط مستمر و دائمی اعضاء داوطلب و تشکیل کمیته های مختلف از جمله کمیته جذب و کمیته فرهنگی، مسولین شعب و ستاد را دعوت به ارائه برنامه های پیشنهادی خود نمود.

شهرستانی افزود: در این جلسه گزارش مختصری از برنامه های اجرا شده این حوزه مانند طرح نیابت ، طرح یلدانه ، کاروان سلامت، طرح داوطلب کار روستا ، همایش گرامیداشت خدمات داوطلبان و …  ارائه شد و نقاط ضعف و قوت برنامه های اجرایی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی در این نشست با تاکید بر برنامه ریزی جامع و دقیق به منظور بهره گیری بهینه از ظرفیت عظیم داوطلبان گفت: در شرایط کنونی همه باید با حداکثر توان در خدمت مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

آموزش پروژه نویسی ، نحوه تکمیل فرم خدمات داوطلبانه، بحث و تبادل نظر در رابطه با کاروان سلامت ، طرح مشارکت ایرانیان ، بانک تجهیزات امانات ، کارت داوطلبان ، خانه های هلال و … از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو کارشناسان حوزه داوطلبان استان قرار گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..