صنایع استان یزد در اوج کیفیت خود قرار دارند

مدیرکل استاندارد استان یزد با بیان اینکه صنایع استان یزد در اوج کیفیت خود قرار دارند گفت: کارشناسان استاندارد یزد در طول سال از سطح بازار و واحدهای تولیدی بازدید می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد حسین ماجدی اردکانی که در راستای طرح "چهل دیدار، چهل برنامه" به دیدار هادی هادی نسب، مدیرکل بحران استان یزد رفته بود با تاکید بر اینکه صنایع استان یزد در اوج کیفیت هستند اظهار داشت: این در حالی است که امروزه کشور در تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و صنایع استان یزد با تلاش‌هایی که صورت گرفته توانسته‌اند که کیفیت خود را حفظ کنند.

 
مدیرکل استاندارد استان یزد اضافه کرد: البته نیاز است که دست اندرکاران مدیریت بحران در استان از زاویه بحران به کیفیت برخی کالاها و خدمات هم توجه داشته باشند زیرا در صورت عدم کمک به صنعت در تهیه مواد اولیه مناسب و قطعات تعمیری یا حتی تغییر تکنولوژی، در آینده نه چندان دور ممکن است بحران‌هایی در استان یا کشور به وجود آید.
 
وی در ادامه گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد در طول سال، به منظور ارزیابی انطباق کالاهای تولیدی با استانداردهای ملی، بین المللی و کارخانه‌ی مربوطه به صورت تصادفی، به میزان لازم از سطح بازار و واحدهای تولیدی نمونه برداری و بر اساس روش‌های آزمون مصرح در استانداردهای مدون مربوطه، آزمون انجام می‌دهند.
 
ماجدی اردکانی خاطرنشان کرد: در سنجش مقوله استاندارد و همچنین برآورد ویژگی‌های مطلوب و مورد انتظار میزان کیفیت یک فرآورده، عیوب و نقص‌ها به صورت جزئی، عمده و بحرانی دسته‌بندی می‌شوند که هنگام بروز هر نقص، با واحد تولیدی برخورد می‌شود.
 
مدیرکل استاندارد استان یزد در پایان تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که کالای باکیفیت به دست مردم برسد و در این راستا در طول سال با بازدیدهایی که انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم که به این مسئله دست یابیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..