به میزبانی شهرستان تفت؛

۲۴ قصه در دومین روز جشنواره قصه‌گویی «چله انقلاب» اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از اجرای ۲۴ قصه در دومین روز جشنواره قصه‌گویی چله انقلاب که به میزبانی تفت برگزار شده است، خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسیدحسین پیغمبری در حاشیه دومین روز برگزاری جشنواره قصه گویی چله انقلاب که در موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) تفت در حال برگزاری است، اظهار داشت: در این جشنواره در مجموع ۴۹ قصه‌گو با محوریت ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به قصه گویی می‌پردازند.

 
وی افزود: امروز در دومین روز برگزاری این جشنواره، قصه‌های «آتشی بالای کوه» با اجرای سمیه پاکنژاد از یزد، «اردک کشاورز» با اجرای فاطمه جعفریان از میبد، «عاقبت کار» با اجرای فرزانه قاسمی از میبد، «زال و رودابه» با اجرای ساجده قاسمی از میبد، «اوسا محمد پینه‌دوز» با اجرای ریحانه عباسی از میبد، «گربه‌ها و خروس‌ها» با اجرای مینا بافنده از میبد و «گنج بدبو» با اجرای هانیه اعتمادیان از میبد اجرا شد.
 
پیغمبری خاطرنشان کرد: امروز همچنین «قصه‌های سیب» توسط راحله اسدزاده از مروست، «زال و سیمرغ» با اجرای عارفه جعفری از میبد، «ستاره‌ غریب» توسط سهیلا تاج آبادی از هرات، «گلی که نقش قالی شد» توسط فاطمه رجبی پور از هرات، «چشم بند سیاه» توسط فاطمه احمدزاده از ابرکوه، «عدسک» توسط حسین محمدی از خاتم و «گربه‌ها و خروس‌ها» توسط آسیه تاج آبادی از هرات اجرا شد.
 
وی یادآور شد: در سانس پایانی جشنواره نیز قصه‌های «گربه‌ها و خروس‌ها» توسط سمیه اصحاب صحف از یزد، «کچل کفترباز» توسط منصوره خلیلی از یزد، «هفت کلاغون» توسط مصطفی حدادی از صدوق، «گنجشک خانه کاغذی» توسط محبوبه برزگر از مروست، «تبر» توسط فهیمه طاهری زاده از مروست، «عبدالرزاق پهلوان»، «تبر»، «اردک کشاورز»، «گربه ایران ما»، «من می‌خواهم یک دختر شبیه رستم باشم» به ترتیب توسط سمیه خیاط سرکار، زهره شجاعی، الهام نیای عباسی، مرضیه لایق نژاد و نعیمه بیدمشکی همگی از تفت به روی صحنه رفت.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ادامه داد: قصه های اجرا شده طی این دو روز، توسط داوران جشنواره احمدعلی مهدی‌نژاد و فرزانه فرازمند از پیشکسوتان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و الهام دارابی از کانون تهران داوری می‌شوند و از آثار برگزیده در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.
 
وی افزود: مراسم اختتامیه  ۲۷ دی‌ماه با حضور مسئولان استان یزد و شهرستان تفت در موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) تفت برگزار می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..