اجرای طرح هر مسجد، یک خبرنگار بزودی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت : این طرح با هدف ، ایجاد شبکه قوی برای اطلاع رسانی ، مقابله با آسیب وهجمه های تبلیغاتی رسانه های بیگانه، ارتقای سواد رسانه ای اجرا می شود .

به گزارش یزدی نیوز،حجت الاسلام گرجی با اشاره به برگزاری طرح ملی « هر مسجد، یک خبرنگار» افزود :  این طرح ،  همزمان با سراسر کشور با حضور اعضای کانون های مساجد یزد در این استان برگزار می شود.

وی گفت : این دوره آموزشی به صورت مقدماتی و یک روزه ،  در روز شنبه ۲۹ دیماه در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد برگزار می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را ،  ایجاد شبکه قوی و منسجم جهت اطلاع رسانی از رویدادهای مختلف، مقابله با آسیب و هجمه های تبلیغاتی رسانه های بیگانه، ارتقای سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات از جمله اهداف این طرح اعلام کرد.
حجت الاسلام گرجی  ایجاد شبکه ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت های روزنامه نگاری ، پشتیبانی محتوایی از رسانه های کشور، بهره گیری از ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه ای  در حوزه مساجد کشور را ،  از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..