ذخیره سازی ۸۵۰ تن گوشت مرغ وقرمز در استان یزد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان با اشاره به افزایش شش برابری توزیع گوشت مرغ منجمد در استان گفت:بیش از 850 تن گوشت مرغ و قرمز منجمد ذخیره سازی شده و مشکلی در تامین گوشت نداریم.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد با اشاره به افزایش شش برابری توزیع گوشت مرغ منجمد در استان گفت:بیش از ۸۵۰ تن گوشت مرغ و قرمز منجمد ذخیره سازی شده و مشکلی در تامین گوشت نداریم.

 
وکیلی افزود : کمبود گوشت مرغ منجمد در بازار در حالی است که میزان توزیع آن در بازار امسال تاکنون بیش از شش برابر مجموع مرغ منجمد توزیع شده در سال گذشته بوده است .
 
وی اظهار داشت : سال گذشته ۱۱۳ تن گوشت متنجمد وارد بازار عرضه استان شده بود در حالیکه امسال تاکنون ۶۳۰ تن گوشت متنجمد مرغ وارد بازار عرضه شده است وتنها طی بیست روز گذشته ۱۳۰ تن مرغ منجمدتنظیم بازار وارد بازار عرضه شده است وکیلی گفت: برای تعادل در بازار قرار هست با تامین نهادهای مورد نیاز مرغداران گوشت مرغ گرم به قیمت تنظیم بازار خریداری و وارد بازار عرضه شود .
 
وی همچنین از ذخیره سازی ۷۰۰ تن گوشت مرغ و ۱۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان  خبر داد .
 
 معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد پروتئینی توزیع مرغ منجمدبا تقاضای زیاد در بازار مواجه است .
 
افشار پور افزود: هم اکنون مرغ منجمد براساس سهیمه  هرشهرستانی و به تناسب جمعیت برای سهولت در عرضه با نظارت بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف  در مراکز معتبر ارائه می شود
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..