تجهیز پایگاه‌های اورژانس۱۱۵ بافق به سیستم بی سیم دیجیتال

تسهیل ارتباطات در حوزه پیش بیمارستانی از مزایای اجرای این طرح است

به گزارش یزدی نیوز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی یزد در دیدار مسئولان اورژانس۱۱۵شهرستان های استان با امام جمعه و فرماندار بافق گفت شهرستان بافق نخستین شهرستانی است که تمامی تعهدات ساخت پایگاهای اورژانس آن انجام شده است و پایگاه اورژانس محور بافق سیریز نیز احداث می شود.

 
دهقان افزود: پروژه سیستم بی سیم دیجیتال شهرستان به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده شده است و طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
 
وی گفت:کیفیت عالی صدای بدون نویز با تکنولوژی دیجیتال در کل محدوده زیر پوشش، امکان مانیتورینگ متمرکز کل شبکه، مدیریت بی سیم ها، ضبط مکالمات و گزارش گیری، پشتیبانی از GPS و سهولت مکان یابی ماهواره ای تمامی بی سیم ها بدون هزینه جاری و  استاندارد بالای محیطی از دیگر مزایای این سیستم است.
 
رئیس اورژانس۱۱۵ استان یزد همچنین با اشاره به اینکه بافق در حوزه خودرویی مشکل زیادی ندارد بیان کرد: دو آمبولانس تا بهمن ماه تحویل اورژانس۱۱۵ بافق می شود.
 
دهقان با بیان اینکه بافق نخستین شهرستان است که تمام پایگاه های برنامه ششم توسعه دولت در آن تعیین تکلیف شده است تصریح کرد: مشکل پایگاه سیریز حل شده است و قرار شده که عملیات احداث آن طی یک هفته آینده آغاز و در سال آینده راه اندازی شود.
 
وی بر لزوم توجه ویژه به فوریت ها در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه اورژانس تمامی خدمات رایگان است و هیچ هزینه ای در حوزه پیش بیمارستانی توسط بیمار پرداخت نمی شود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..