نماینده، ولی فقیه در استان یزد

زمینه جذب بیشتر جوانان به مساجد فراهم شود

آیت الله ناصری در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد برای زمینه جذب بیشتر جوانان به مسجد و فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنماینده ولی فقیه در استان یزد در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد گفت: الان حضور جوانان در مساجد کم رنگ است و باید برنامه‌های مساجد به گونه‌ای باشد که زمینه جذب بیشتر آنها فراهم شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: ائمه جماعات در طول دهه فجر در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران، حضرت فاطمه زهرا(س) و موارد مختلف مرتبط با انقلاب صحبت کنند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خط گرفته و عجین شده با نام معصومین(ع) است گفت: نباید چنین برداشتی در جامعه به وجود بیاید که بین پیروزی انقلاب و خط و سیره ائمه اطهار(ع) فاصله‌ای وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه لازم است نسبت به معرفی امام خمینی(ره) به نسل جوان اقدامات لازم انجام شود گفت: امام خمینی(ره) در ارتباط با مسائل مختلف سفارش‌های بسیار کارساز و خوبی داشته‌اند که لازم است این سفارش‌ها را در قالب‌های هنری از جمله جملات کوتاه تهیه و چاپ کنیم و در اختیار جامعه به ویژه نسل جوان قرار دهیم.
آیت الله ناصری مساجد را پایگاه اصلی و خواستگاه انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در ارتباط با مساجد این است که الان حضور جوانان در مساجد کمرنگ است.
امام جمعه یزداظهار داشت: باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد که بتوان زمینه جذب بیشتر جوانان به مسجد را فراهم کنیم و شاهد حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در مساجد باشیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد مساجد را تنها محلی برای نماز می‌دانند عنوان کرد: مسجد باید پایگاهی برای تمام فعالیت‌های اجتماعی مردم باشد و برنامه‌های مختلف در ساعات شبانه روز در مساجد برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد گفت: برنامه‌های دهه فجر باید مردمی باشند و بهترین محل برای مردمی شدن برنامه‌ها هم مساجد هستند و باید این چنین برنامه‌هایی در مسجد اجرا شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..