مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش در رفع مشکلات

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بر ضرورت استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش در زمینه رفع مشکلات و نیازهای آموزشی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز عباسعلی دانافر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: امروز دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش از بدو تاسیس و دهمین جلسه در سال جاری تشکیل شد و امیدواریم ظرفیت این شوراها در مسیر تعالی آموزش و پرورش مورد استفاده قرار گرفته باشد.

 
وی از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان عرصه مشارکت دستگاه‌ها و ظرفیت های مختلف یاد کرد و افزود: ساختار شورای آموزش و پرورش نشان دهنده جایگاه این شورا است.
 
دانافر تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های این شورا به ویژه در مناطق و شهرستان‌های استان، به نحو مطلوب استفاده کنیم و از این ظرفیت‌ها به منظور رفع مشکلات آموزش و پرورش بهره بگیریم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش یادآور شد: عملکرد شوراها در مناطق و شهرستان‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد و افرادی که از ظرفیت شورا به درستی استفاده کردند، تجلیل شود.
 
صابری، رئیس شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان یزد در ۱۰ شهرستان و مناطق عنوان کرد: شهرستان‌های مهریز، میبد و اشکذر در ارزیابی‌ها حائز رتبه‌های برتر شدند.
 
به گزارش مهر، در این مراسم از اعضای شورای آموزش و پرورش استان یزد و فرمانداران شهرستان‌های مهریز، اشکذر و میبد به عنوان رؤسای شوراهای برتر استان تجلیل شد
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..