خبری قابل توجه افراد فاقد بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر استان :افراد فاقد بیمه می توانند با عضویت در این صندوق از مزایای آن بهره مند شوند.

به گزارش یزدی نیوزابراهیمی در هشتمین نشست هم اندیشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان وعشایر از کارگزاران صندوق به عنوان مجریان اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نام برد که در زمینه برخورداری شهروندان از خدمات بیمه ای به عنوان حقی همگانی، تلاش شبانه روزی می کنند.

 
وی گفت: تقویت اقتصاد روستاها و توجه به اشتغال روستاییان از گسترش حاشیه نشینی و رشد روزافزون آسیب های اجتماعی در شهرها جلوگیری می کند.
 
مدیر این صندوق  با تاکید بر اهمیت و نقش بیمه در موفقیت شاغلان؛ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را  بیمه ای حمایتی و دولتی دانست.
 
ابراهیمی افزود: در استان ۵۶هزار نفر می توانند عضو این بیمه شوندودر حال حاضر۲۳هزار نفردر استان زیر پوشش چتر حمایتی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر  هستند.
 
وی گفت  تا به امروز۲۷۳۲نفر از سرپرست خانوار در روستا های استان در حال دریافت مستمر ی های باز نشستگی،کار افتادگی وفوتی هستند که ماهیانه حدود یک میلیارد تومان به آنها پرداخت می شود.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..