محکومیت کیفری رئیس شورای اسلامی شهر یزد

غلامعلی سفید: انتظار مجازات سنگین تری داشتم و احساس می کردم باید پاسخگوی بعضی حرکات خود باشم.

به گزارش یزدی نیوزرئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت دادگاه کیفری شعبه ۱۰۶ استان یزد در پی شکایت شخصی علیه من به اتهام نشر اکاذیب و افترا رای خود را صادر کرد و مرا به ۳۷ ضربه شلاق و ۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 
غلامعلی سفید که در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد سخن می گفت افزود البته با تخفیفی که برای من به علت کبر سن قایل شدند یک سال این حکم را تعلیق کردند که اگر من این جرایم را دوباره مرتکب شوم این مجازات به همراه مجازات جدید برای من صادر شود و الا تعیلق شود.
 
وی افزود البته من انتظار مجازات سنگین تری داشتم و احساس می کردم که باید پاسخگوی بعضی حرکات خود باشم و تشکر می کنم از دادگاه محترم که همچون دادگاه تهران بی توجه به شکایت من علیه صدا و سیما نبودند.
 
 شایان ذکر است حکم دادگاه کیفری در خصوص رئیس شورای اسلامی شهر یزد بدوی بوده است و مسئولان قضایی استان تا کنون اظهار نظری در خصوص این پرونده نکرده اند.
 
 سفید همچنین در خصوص پیگیری حکم انتصاب شهردار منتخب شورا از سوی وزارت کشور گفت وزارت کشور نامه ای را در این خصوص به شورای شهر فرستاد که ما هم  پاسخی فرستادیم و خواستیم که نظر صریح را با ذکر مستندات اعلام کنند تا امکان تصمیم گیری های بعدی فراهم شود.
 
شایان ذکر است در پی استعفای جمالی نژاد شهردار یزد، شورای اسلامی شهر یزد نوزدهم آبان ماه مجتبی فرهمند معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد را به عنوان شهردار منتخب خود به وزارت کشور معرفی  کرد اما وزارت کشور هنوز حکم انتصاب وی را تایید نکرده است.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..