بمناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار:

بازدید مدیرعامل هلال احمر استان یزد از بیمارستان های استان / قدردانی از پرستاران داوطلب هلال احمربمناسبت روز پرستار

مدیرعامل،معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان به همراه دیگر همکاران از بیمارستان های استان بازدید و روز پرستار را به تمام پرستاران بویژه پرستاران داوطلب هلال احمر تبریک گفتند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل به همراه معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان و رییس شعبه هلال احمر شهرستان از بیمارستان های استان بازدید و روز پرستار را به پرستاران بویژه پرستاران داوطلب هلال احمر تبریک عرض نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ولادت حضرت زینب(س) یادآور جانفشانی ها و ایثارگی های قشری فهیم و فرهیخته از جامعه است که خواب شیرین و زندگی آرام را بر خود حرام کرده و در شب های تار بیماری، بر تن رنجور بیماران مرهمی با مهر می نشانند. .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در این میان در جمعیت هلال احمر که فعالیت هایش با هدف تسکین آلام بشری و به صورت داوطلبانه صورت می گیرد، شاهد حضور پرستاران داوطلبی هستیم که بدون دغدغه نان و نام، دل در گرو خدمت به خلق خدا بسته اند و در برنامه های عام المنفعه و بشردوستانه جمعیت، مشارکتی فعال، پویا و مؤثر ایفا می کنند.

وی بیان داشت : اهمیت تلاش های این پرستاران داوطلب به ویژه در اجرای کاروان های سلامت هنگامی هویدا می شود که این بندگان مهربان خدای کریم، بی هیچ چشمداشت، ارتقاء سطح سلامت و بهداشت انسان های محروم و رنجدیده حتی در مناطق صعب العبور را به عنوان آرمانی حرفه ای، پیشه خود ساخته و با استفاده از توانمندی های علمی خویش و بهره مندی از سیره های اخلاقی، انسانی و دینی، در عرصه سلامت جامعه، نقش آفرینی می کنند.

حرازی زاده با تجلیل از زحمات پرستاران ،تصریح کرد : پرستاری شغل بسیار شریفی است که سختی ها و مشقت های مخصوص بخود را دارد که کارشان با تلخی و شیرینی درهم آمیخته است .

لازم به ذکر است مدیرعامل هلال احمر استان و هیئت همراه با حضور در بیمارستان های شهید رهنمون، مجیبیان، مرتاض، شهیدصدوقی، گودرز یزد ضمن تبریک این روز عزیز و تقدیر از پرستاران، از پرستاران داوطلب هلال احمر نیز تقدیر ویژه بعمل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..