معاون امور اقتصادی استاندار یزد:

قدرت مانور استان‌ها در بودجه ۹۸ محدود است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: بحث بودجه یک بحث ملی است و قدرت مانور استان‌ها در بودجه ۹۸ محدود است.

به گزارش یزدی نیوز علی زینی‌وند در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد که به میزبانی استانداری یزد و با محوریت بودجه ۹۸ و مباحث مرتبط با حوزه کارگری و کارفرمایی برگزار شد، اظهار داشت: به طور قطع بحث بودجه و اعتبارات بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس نیز امروز محور مبحث مجمع نمایندگان مجلس بر این موضوع بود.

 
وی افزود: به‌رغم اهمیتی که بحث بودجه از آن برخوردار است، باید توجه داشت که بودجه یک بحث فرا استانی و ملی است و قدرت مانور استان‌ها بر آن محدود است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بیان کرد: نمی‌توان به تغییر روند توزیع بودجه توسط مجلس امیدی داشت زیرا بسیاری از موارد در برش ملی دیده شده و دیگر نمی توان مانور قابل توجهی روی بودجه انجام داد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در چنین شرایطی از ایجاد فضای یأس و نا امیدی همچنین گسترش شایعات جلوگیری کنند، عنوان کرد: رسانه ها باید با اطلاع رسانی درست و دقیق و دریافت اطلاعات از منابع معتبر و صاحب‌نظر، از دامن زدن به شایعات بی‌اساس جلوگیری کنند.
 
زینی‌وند خاطرنشان کرد: مشکلات کشور اکنون به طور مشخص برای همه واضح است بنابراین باید همه دست به دست یکدیگر دهیم تا از بحران مسائل و مشکلات اقتصادی عبور کنیم و همه تلاش کنیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تصریح کرد: اگر هر یک از ما وظایفی را که بر عهده گرفته ایم، به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم، به طور قطع نتایج مطلوبی نیز خواهیم گرفت و با دشواری کمتری از مشکلات به وجود آمده عبور خواهیم کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..