ماموریت ویژه میبد در مسائل فرهنگی؛

فعال سازی ظرفیت های شهرستانی نقشی اثرگذار در توسعه استان دارد

استاندار یزد در دیدار با مدیر حوزه های علمی سراسر کشور به توانمندی های میبد به ویژه در مسائل فرهنگی اشاره و بیان کرد:فعال سازی ظرفیت های شهرستانی نقشی اثرگذار در توسعه استان یزد دارد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در سفر به شهرستان میبد با «آیت الله علیرضا اعرافی» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه شهرهای قم و میبد دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار یزد در این سفر گفت:با بهره مندی از رهنمودهای امام جمعه محترم میبد به عنوان یکی از شخصیت های برجسته و اثرگذار کشوری، تقویت همکاری نماینده مردم شریف میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی در بخش های مختلف؛ استفاده از ظرفیت های شهرستان میبد به ویژه قابلیت های فرهنگی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
«محمدعلی طالبی» افزود:قابلیت های متفاوت و شاخصی در شهرستان ها وجود دارد که فعال سازی آن ها در هر حوزه نقشی اثرگذار برای توسعه استان به همراه داشته و امید است به تدریج این قابلیت ها به عرصه عمل آمده و شاهد باشیم که هر شهرستان فعالیت های چشمگیری از خود به جای بگذارد.
گفتنی است استاندار یزد در سفر به شهرستان میبد با حضور در گلزار شهدای فیروزآباد به مقام والای شهدای گرانقدر این شهرستان و مرحوم «حجت الاسلام و المسلمین سید جلال یحیی زاده» نماینده فقید مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.
حضور در گلزار شهیدیه میبد ، ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان زنده یاد آیت الله اعرافی (ره) نیز از دیگر برنامه های سفر «محمدعلی طالبی» به شهرستان میبد بود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..