امام جمعه یزد:

فضای مجازی نیازمند مدیریت و تامین محتوای مناسب است

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حضور در فضای مجازی باید با مدیریت و تامین خوراک و محتوای مناسب باشد.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) با اشاره به اینکه تاریخ ما در ارتباط با آن حضرت به خوبی حق مطلب را ادا نکرده اظهار داشت: حضرت زینب(س) الگویی کامل از تمام فضایل و کمالاتی است که تمام این فضایل را جامه عمل پوشانده است.

 
وی با بیان اینکه میلاد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نا‌م‌گذاری شده گفت: پرستاری یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین کارهایی است که در جامعه وجود دارد و فعالان این عرصه برای رسیدگی به امور بیماران در طول روز سختی و مشقت بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: فعالیت پرستاران را می‌توان حتی سخت‌تر و ظریف‌تر از پزشکان دانست و امیدواریم که مسئولان هم نسبت به این بخش از جامعه توجه ویژه‌ای داشته و قدردان زحماتشان باشند.
 
 
ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید و کالای داخلی گفت: لازم است که همه مردم نسبت به این فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه الگوی مصرف ما به دلیل تغییر در سبک زندگی مردم عوض شده عنوان کرد: تغییر سبک زندگی سبب شده که هم مردم در تامین مایحتاج خود با مشکل مواجه شوند و هم استفاده از غذاهای ناسالم در جامعه افزایش یافته است.
 
وی دوری از اسراف را در شرایط فعلی ضروری دانست و بیان کرد: در صورتی که تنها دورریز غذاها را حذف کنیم و به اندازه مصرف کنیم می‌توانیم غذای مورد نیاز افرادی که توان خرید ندارند را فراهم کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: در شرایط فعلی که برخی افراد جامعه توان خرید ندارند باید همه ما نسبت به آنها حساسیت داشته باشیم و اگر برای خودمان خرید می‌کنیم مقداری هم برای آنها بخریم و در اختیارشان بگذاریم تا آنها در این شرایط کمتر سختی بکشند.
 
ناصری یزدی افزود: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، حمایت از کالای ایرانی است، حمایت از کالای ایرانی هم به معنای نخریدن کالاهای خارجی و استفاده از کالای ایرانی توسط مصرف کنندگان و هم به معنی تولید کالای با کیفیت توسط تولید کنندگان است که هر دو باید به این موضوع توجه داشته باشند.
 
دشمن در حال شایعه‌سازی در جامعه است و برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده بود که ما نتوانیم چهلمین سال انقلاب را جشن بگیریم و به دنبال این بودند که با منافقین در سالروز چهلمین سال انقلاب در تهران جشن به مناسبت شکست انقلاب بگیرند که به حمدالله این توطئه‌های آنها همانند سایر توطئه‌های قبلی خود ناکام ماند اما آنها همچنان در حال شایعه‌سازی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش بسیار زیادی می‌کند که به وسیله شایعه‌سازی و انتشار اخبار نادرست و ناامیدکننده، مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب ناامید کرده و آنها را از ارزش‌ها دور کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد هدف تمامی حرکات دشمن علیه ملت ایران را زیر سلطه بردن این ملت دانست و عنوان کرد: آنها می‌خواهند ایران هم به مانند عربستان میلیاردها دلار به آنها بدهند و در برابر جنایت‌های آنها کوتاه بیایند و بگذاریم که منابع کشورمان غارت شود.
 
ناصری یزدی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است که نسبت به فضاهای مجازی برنامه‌ریزی داشته باشیم و خوراک لازم برای مقابله با دشمن را در این فضا داشته باشیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..