امام جمعه یزد:

شکست‌های آمریکا در ایران تداوم خواهد یافت/لزوم تبیین اهداف انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهداف و دسیسه هایی که آمریکا در ایران در طول ۴۰ سال گذشته اجرا کرده، گفت: آمریکا همواره متحمل شکست های سخت شده است.

به گزارش یزدی نیوزیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به نزدیک شدن به ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب پرداخت و اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته آنچه بیش از هر چیز برای ملت ایران مسلم و روشن شده، این است که آمریکا قابل اعتماد نیست.

 
وی عنوان کرد: آمریکا و سرسپردگان آن از هیچ گزینه ای برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی ایران دریغ نکرده اند و از همه گزینه های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استفاده کرده اند.
 
امام جمعه یزد، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های بزرگ نظام، جنگ اقتصادی، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی را از اقدامات آمریکا و هم پیمانان آن علیه ملت و نظام اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران در برابر این هجمه ها سربلند بیرون آمده اند و جنگ تحمیلی با آن همه مضیغه و تنگنا را بدون تسلیم کردن حتی یک وجب از خاک میهن به دشمن، سپری کردند.
 
ناصری تاکید کرد: دولت آمریکا و حامیان او تنها به دنبال رسیدن به منافع خود هستند و هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند.
 
وی تصریح کرد: این واقعیت وجود دارد که استکبار جهانی و حامیانش با هیچ یک از اهرم های فشار خود نتوانسته به اهدافش برسد و متحمل شکست‌های سختی شده است.
 
امام جمعه یزد اظهار داشت: دشمنی آمریکا همچنان در راستای جنگ اقتصادی و روانی ادامه دارد و برای خنثی کردن اهداف او باید با همکاری و بصیرت اقدام کرد.
 
ناصری ادامه داد: جوانان و مسئولان امر باید از این فضا برای تودهنی زدن به دشمنان نظام و انقلاب استفاده کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی هایی که برای برنامه های دهه فجر انجام می شود، افزود: مسئولان و دست اندرکاران امر مراقب باشند که این جشن ها در شأن انقلاب و مردم انقلابی یزد باشد.
 
ناصری بر ضرورت تبیین اهداف و آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: باید از ایام دهه فجر به عنوان یک فرصت در این زمینه استفاده کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برخی از برنامه هایی که به عنوان برنامه فرهنگی در سطح استان اجرا شده است، تصریح کرد: برنامه اگر فرهنگی است، نباید مروج بی بند و باری باشد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..