سرکشی صباغیان از حوزه انتخابیه خود در مهریز

نماینده مردم مهربز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی خود در باغشهر تاریخی مهریز سرکشی کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا صباغیان» راجع به سرکشی یک روزه خود از حوزه ‎ انتخابیه خود در شهرستان مهریز تصریح کرد: در این بازدید، مشکلات راه و زیست محیطی مسیر دسترسی معدن سرب و روی مهریز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد مدیر کل محیطزیست استان در دو سه روز آینده ضمن بازدید از این مسیر نسبت به رفع مشکل مذکور اقدام کنند.

 
وی در مورد کارخانه فراوری سرب و روی مهریز نیز اظهار کرد: فاز اول این واحد در حال بهره‏برداری و فاز دوم آن هم در حال عملیات اجرایی است که تا پایان سال به اتمام می ‎ رسد.
 
وی ادامه داد: همچنین در جریان بازدید از کشتارگاه معین دام مهریز که بخش مهمی از گوشت و تامین دام استان را برعهده دارد، موضوع نگرانی از افزایش قیمت گوشت که منجر به کاهش کشتار تا یک سوم ظرفیت آن شده است، مطرح شد.
 
صباغیان در این رابطه خواستار ورود و حمایت جدی مسئولان استان شد و افزود: ضمن بازدید از پست برق فولاد محسن  با پیشرفت ۴۰ درصد و فولاد ایساتیس با پیشرفت ۴۲ درصدی، موضوع تمدید مجوز آنها مطرح و قرار شد تا موضوع در نشستی با وزیر صنایع مطرح و مرتغع شود.
 
نماینده مردم مهریز ضمن بازدید از مجموعه هفت ‎ شهر مهریز نیز آن را از اقدامات موثر در حوزه گردشگری شهرستان خواند و گفت: احساس می ‎ شود از لحاظ نمای بیرونی آن چه مورد انتظار بوده، اجرا نشده که امیدواریم با رفع این مشکل در مجاورت جاده سنتو بتوانند شرایط جذب بیشتر مسافران فراهم شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..