نماینده ولی فقیه در استان یزد:

نباید نشست و خشکسالی ها را تماشا کرد

آیت الله ناصری خواستار افزایش توجه مردم و مسئولان به موضوع حفاظت محیط زیست و مقابله با مشکل خشکسالی و آلودگی هوا شد.

به گزارش یزدی نیوزنماینده ولی فقیه در استان یزد در جمع مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در منطقه یک کشور در منابع طبیعی، محیط زیست و منابع طبیعی را از نعمت های خدا برشمرد و افزود  انسان‌ها باید از نعمت‌هایی که خدای متعال در اختیارشان گذاشته به بهترین شکل استفاده کنند،  نه اینکه کاری انجام دهند که برای انسان‌ها مضر باشد و سبب مشکلات عدیده‌ای برای فرد شود.

آیت الله  ناصری با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که انسان‌ها امروزه انجام می‌دهند و سبب مشکلات بسیاری در کشور شده، آلوده کردن هوا است تصریح کرد: خودمان با دست‌های خودمان کاری را انجام می‌دهیم که مشکل برایمان پیش بیاید و با این کار افراد دیگر را نیز با مشکل روبه‌رو کردیم.
 نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر لزوم حفظ منابع طبیعی گفت: نیاز است که این آگاهی به مردم برسد که آنها نیز نسبت به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی حساسیت داشته باشند و متوجه باشند که یکسری از فعالیت‌های خودمان است که سبب از بین رفتن منابع طبیعی شده و در پی آن آلودگی‌های بسیاری را به وجود آورده است.
امام جمعه یزد با بیان اینکه نباید نشست و خشکسالی‌ها را تماشا کرد افزود: باید دید که چرا خشکسالی شده است و چگونه می توان با آن مقابله کرد. 
وی گفت: البته باید توجه داشت که در کنار عوامل طبیعی ، گاهی مواقع گناهان و معصیت‌هایی که ما انجام می‌دهیم سبب می‌شود که نعمت‌های خدا از ما دریغ و شرایط رسیدن نزولات آسمانی به ما کمتر شود زیرا اعمال و رفتارمان در زمین بر روی نعمت‌هایی که به ما می‌رسد، اثرگذار است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..