خاتم اردکان با اقتدار سایپا تهران را شکست داد

تیم والیبال خاتم اردکان توانست در ادامه بازی‌های دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور برابر سایپا تهران به برتری دست پیدا کند.

به گزارش یزدی نیوز تیم‌های والیبال خاتم اردکان و سایپا تهران  در ادامه مسابقات دور برگشت لیگ برتر والیبال آقایان کشور، در ورزشگاه آیت الله خاتمی(ره) اردکان برابر هم قرار گرفتند.

 
خاتم اردکان که در این دوره از رقابت‌ها توانسته اکثریت بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، این دیدار را هم با ضربات سنگین بازیکنانش شروع کرد و برای پیروزی پا به میدان گذاشت.
 
نماینده تهران هم در این دیدار چیزی از خاتم کم نداشت و بازیکنان این تیم پا به پای اردکانی‌ها می‌جنگیدند و همین موضوع سبب شده بود که دیدار دو تیم بسیار زیبا و تماشایی شود.
 
امتیاز شماری ست نخست این دیدار به صورت پایاپای جلو رفت تا جایی که دو تیم در امتیاز ۲۴ به تساوی رسیدند و حساسیت این ست به اوج خود رسید اما این بازیکنان اردکان بودند که توانستند دو امتیاز دیگر گرفته و نخستین وقت دیدار را به سود خود تمام کنند.
 
در وقت دوم هم روند بازی به همین صورت ادامه پیدا کرد و هر دو تیم با جنگندگی سعی بر کسب امتیاز بیشتر داشتند اما در نهایت باز هم ست به سود خاتم به پایان رسید و این وقت هم ۲۵ بر ۲۳ به نام خاتم به ثبت رسید.
 
بازیکنان سایپا تهران که با وجود همه جنگندگی‌های خود را در دو ست قبلی شکست خورده دیده بودند، برای کسب امتیاز در وقت سوم دیدار تلاش بسیاری کردند اما در این وقت هم نماینده خاتم امتیاز بهتری کسب کرد و نتیجه این وقت ۲۵ بر ۲۲ و نتیجه کلی بازی سه بر صفر به سود خاتم به پایان رسید.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..