مدیرعامل باشگاه مشتریان پیشگامان:

احترام به مشتری سرلوحه فعالیت های گروه تعاونی پیشگامان است

مدیرعامل باشگاه مشتریان پیشگامان احترام به مشتری را اولویت نخست گروه تعاونی پیشگامان در ارتباط با مشتریان دانست و تاکید کرد:رضایت سهامدار و مشتری عامل مهمی در درخشش این شرکت تعاونی در کشور بوده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، امیرحسین رضایی نژاد به مناسبت ۴ سالگی باشگاه مشتریان پیشگامان (گام پلاس) گفت: تاسیس باشگاه مشتریان پیشگامان با هدف تسهیل ارتباط مشتریان و سهامداران با شرکت و ایجاد وفاداری در بین مراجعه کنندگان و در راستای احترام به مشتری صورت گرفت و در طول ۴ سال گذشته خدمات فراوانی در جهت خرید ارزان, مدت دار و با تخفیف و سلیقه مشتریان ارائه شده است.
رضایی نژاد ارائه خدمات در زمینه بیمه و سفر را از جمله دیگر فعالیت های این مجموعه عنوان کرد و افزود: حمایت از کسب و کارهای نوپا که امروزه سهم بزرگی در فعالیت های اجتماعی شهروندان دارند از دیگر خدمات پیشگامان بوده است.وی رونمایی از سامانه آنلاین توزیع میوه و تره بار با نام بازرگام در کشور را به منظور توزیع میوه با کیفیت و ارزان قیمت به مردم جدیدترین خدمت پیشگامان بیان کرد و گفت: ساختار تمامی خدمات و  فعالیت های گروه تعاونی پیشگامان به گونه ای طراحی شده است که در شرایط اقتصادی کنونی می تواند کمک بزرگی به شهروندان در تامین کلیه ملزومات زندگی شان باشد ضمن این که در تمامی این خدمات مشتری مداری و احترام به مشتری سرلوحه و اولویت خواهد بود.
رضایی نژاد در پایان ضمن قدردانی از حسن اعتماد مردم به گروه تعاونی پیشگامان ابراز امیدواری کرد با تداوم مشارکت مردم و تقویت نقش تعاونی در کشور شاهد کاهش مشکلات اقتصادی و تسهیل زندگی مردم باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..