ورود امام جمعه یزد به بحث صدور حکم شهردار جدید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت تعیین تکلیف حکم شهردار یزد توسط وزارت کشور تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزدگفت : در این موضوع من ورود کردم و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستم اما سعی می‌کنم ‌که با جدیت دنبال کنم.

 
وی با اشاره به اینکه معطل ماندن موضوعات شهر به دلیل تاخیر در انتخاب شهردار سخت است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدامات لازم صورت گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: با این وجود باید تمام تلاش را به کار بست که کارهای شهر به این دلیل معطل نماند و بتوانیم به مردم بیش از پیش خدمت کنیم.
 
آیت الله ناصری یزدی گفت: با توجه به اهمیت فعالیت شهرداری، لازم است که بحث شهردار سریعتر به نتیجه رسیده تا فعالیت های این نهاد مهم با ظرفیت کامل ادامه پیدا کند.
 
امام جمعه یزد افزود: با این وجود در شرایط فعلی هم نباید عدم معرفی و صدور حکم شهردار سبب زمین ماندن کارها شود و حتما باید مسئولان امر نسبت به این موضوع جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند که کار مردم به بهترین وجه ممکن پیگیری و اجرا شود.
 
پس از انتصاب مهدی جمالی‌نژاد شهردار پیشین و موفق یزد به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اعضای شورای شهر برای این نهاد مهم یزد سرپرست انتخاب کردند و ۶۰ روز قبل هم مجتبی فرهمند را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی کردند.
 
با این وجود وزارت کشور هنوز حکم شهردار یزد را صادر نکرده و شهرداری یزد به عنوان شهرداری یک شهر جهانی، همچنان با سرپرست اداره می‌شود.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..