نماینده ولی فقیه در استان یزد:

رضایت خداوند سرلوحه امور قرار گیرد/ توجه به تخصص و شایستگی در انتخاب مدیران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خطاب به مسئولان بخش های مختلف گفت: رضایت خداوند و تقوا سرلوحه تمام امور قرار گیرد و مبنای انتخاب مدیران تخصص و شایستگی باشد.

به گزارش یزدی نیوز«آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تکریم از تلاش های «محمود زمانی قمی»  و معارفه «محمدعلی طالبی» در جایگاه استاندار جدید یزد بر توجه مسئولان به رضایت الهی،تقواپیشگی و بهره مند سازی مردم از خدمات شایسته با تکیه بر تخصص و تعهد نیروی های توانمند در استان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد:همه ما باید تقوا پیشه کرده و بدانیم همواره در محضر خداوند هستیم و او نظاره گر تمام اعمال بندگان است که بر این اساس هر فرد نیز باید پاسخگوی اعمال خود باشد.
«آیت الله ناصری یزدی» با اشاره به جایگاه عزت و نیکی ها به پیشگاه خداوند افزود:انقلاب مسیری الهی پیش روی کشور قرار داده است و ضروریست به گونه ای قدم برداریم که قطار زندگی، ما را به سمت خدا هدایت و از سوی دیگر بتوانیم بستری فراهیم سازیم  تا مردم نیز در مسیر سعادت قرار گیرند.
وی با قدردانی از تلاش های زمانی قمی استاندار پیشین یزد، اظهار داشت:حضرت امام خمینی (ره) در دوران حیات خود از تمام فرصت ها بهره گیری کرد تا توانست با اندیشه الهی و مردمی جهاد عبادی عظیمی را در مسیر آگاهی و بیداری جامعه محقق سازد.
امام جمعه یزد اندیشه امام را الگویی جامع در زندگی مطرح و خاطرنشان کرد:استاندار یزد با حفظ روحیه استقلال و خودباوری، مشورت از بزرگان و صاحبان تجربه  فعالیت هایی برای خدا،مردم و حرکت استان به سمت جلو را برنامه ریزی نماید.
آیت الله ناصری گفت:برای انجام برنامه های استان به افرادی متعهد و متخصص نیاز داریم که دینداری نیز سرلوحه کار آن ها باشد و بر اساس شایستگی های لازم در مسئولیتی قرار گیرند.
وی افزود:باید مدیریت استان از حالت خمودگی خارج و در کارها جدیت و پیگیری جایگزین شود زیرا یزد شهر یزد دارالعباده و تلاش و کوشش از خصلت های مهم آن است،پس نگذارید برندهای خوب یزد از بین برود.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد:تولید و صنعت، مدیریت و تامین آب،بازسازی مناطق روستایی و حرکت دادن بخش کشاورزی به سمت کاهش مصرف آب با روش های علمی از ضرورت های نیازمند توجه بیشتر و برنامه ریزی در استان است.
آیت الله ناصری در پایان سخنان خود به مقوله فرهنگ اسلامی اشاره و یادآور شد: هر میزان در فرهنگ سرمایه گذاری شود اثرات بیشتری را در سایر بخش ها نیز شاهد خواهیم بود و بهبود شرایط اقتصادی نیز به تقویت زیرساخت های دینی و فرهنگی وابسته است.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..