معاون وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور به همراه استاندار یزد با نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش یزدی نیوز"جواد ناصریان" معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور، "محمدابراهیم شوشتری" رئیس مرکز حراست وزارت کشور، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمود زمانی قمی" استاندار سابق، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان با "آیت الله ‌محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه یزد دیدار کردند.

 
 
مسئولان خدمت به مردم را تنها هدف خود قرار دهند
 
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار صمیمی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید نسبت به پستی که دارند پاسخگوی خداوند متعال باشند، گفت: مسئولان خدمت به مردم را تنها هدف خود در پست و سمتشان قرار دهند.
"آیت‌الله محمدرضا ناصری" با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از قانون خدایی و همراه با ایمان و توحید است، ‌ادامه داد: اساس و مبنای این انقلاب بر اساس رشد انسان‌ها و هدایت آنها به سوی کمال و کرامت انسانی است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امسال به چهلمین سال حیات طیبه خود رسیده است، ‌افزود: اینکه تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده همه به واسطه هنر ما نیست بلکه عمدتا به واسطه لطف الهی و هدایت‌های حضرت امام و تدبیرهای مقام معظم رهبری انجام شده است.
‌آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند، بیان کرد: مسئولان کشوری هم باید در انتخاب‌ها و انتصاب‌های خود، چنین مواردی را در اولویت خود قرار دهند و افرادی را انتخاب کنند که به درد مردم، ‌اسلام و انقلاب بخورند.
امام جمعه یزد در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات "‌محمود زمانی قمی" استاندار سابق یزد، گفت: ‌ایشان در انسجام دهی بخش‌های مختلف استان و به ویژه در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اقدامات بسیار خوبی انجام داد و تلاش‌های زیادی در این زمینه داشت و امیدواریم استاندار جدید نیز در مسیر کسب رضای خدا و خدمت به مردم موفق باشد.
 
 
رویکرد جوانگرایی وزارت کشور در انتخاب استانداران جدید
 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور نیز در این دیدار با اشاره به سیاست‌ها و شاخص‌های وزارت کشور در انتخاب استانداران، ‌‌بیان کرد: جوان‌گرایی در انتخاب استانداران ۱۴ استان کشور، میانگین سن استانداران را ‌هشت سال کاهش داد.
"جواد ناصریان" با بیان اینکه ‌وزارت کشور شاخص‌هایی را برای انتصاب استانداران دارد که چهار مورد از این شاخص‌ها بسیار مهم است، ‌ادامه داد: اعتدالگرایی افرادی که در این مسند قرار می‌گیرند از مهمترین ویژگی‌ها و شاخص‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: کسی که در این مسئولیت قرار می گیرد باید هماهنگ با سیاست های دولت باشد و در راستای تحقق این سیاست ها در استان مربوطه حرکت کند.
ناصریان با تاکید براینکه استانداران باید در راستای پیشرفت و توسعه استان‌ها فعالیت کنند، ‌افزود: امانت‌داری و تخصص دو مورد دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم مدنظر وزارت کشور در انتخاب استانداران است.‌
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور یکی دیگر از سیاست‌ها در انتخاب استانداران را جوانگرایی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش بر این بود که میانگین سن استانداران کاهش پیدا کند و توانستیم در جابجایی‌های انجام شده، میانگین سن استانداران را هشت سال کاهش دهیم.
ناصریان در پایان سخنان خود گفت:‌ "‌محمود زمانی قمی"، استاندار سابق از نیروهای متعهد، مومن و انقلابی ‌کشور بوده و هست و "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار جدید نیز فردی توانمند، با تحصیلات عالی ‌و مرتبط دانشگاهی و سابقه طولانی در وزارت کشور است و امیدواریم در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیشرفت و توسعه استان یزد موفق باشد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..