مدیر کل استاندارد یزد:

استاندارد یک مسئولیت اجتماعی است

مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: استاندارد یک مسئولیت اجتماعی است و در شرایط فعلی به یک وظیفه عمومی تبدیل شده است.

به گزارش یزدی نیوز»محمد حسین ماجدی اردکانی» در راستای طرح «چهل دیدار، چهل برنامه» اداره استاندارد استان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در دیدار با «احمد پهلوانیان» مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد افزود: در سراسر دنیا و در ابعاد اجتماعی موضوع، همه اقشار مردم در برابر قوانین و ضوابط استاندارد مسئول هستند چرا که این مقوله در زندگی آنها اثر مستقیم دارد و استانداردسازی و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به تنهایی از عهده ادارات استانی خارج است.

 
وی گفت: از تمامی رسانه ‎ های مکتوب، مجازی و به صورت ویژه از رسانه ملی تقاضا داریم، حوزه استاندارد را یاری دهند تا قادر باشیم با کار فرهنگی و رسانه‏ایی، درک شهروندان عزیز را نسبت به استاندارد و فواید رعایت آن را افزایش دهیم.
 
دبیر شورای فرهنگ ‎ سازی حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: رسانه ‎ ها که پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، به خوبی قادرند نواقص و نکات ضعف موجود در جامعه که به انحاء مختلف به استاندارد مربوط می‏شود را به خادمین خود در اداره کل استاندارد استان انعکاس دهند و استاندارد نیز بدون هیچ دخل و تصرفی موارد نقص را به صاحبان صنایع و ارائه‏دهندگان خدمات منتقل کند.
 
«احمد پهلوانیان» مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این نشست گفت: مراودات استاندارد یزد با رسانه ‎ ها سبب می ‎ شود تا موضوع توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به چالش کشیده شده و اهمیت این مقوله به خوبی برای مردم استان روشن شود.
 
وی افزود: رسانه ملی استان یزد نسبت به آگاه سازی شهروندان از استاندارد در تمام ایام به خصوص به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تمام ظرفیت‏های خود را به کار می ‎ گیرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..