در مسابقه پلی استیشن اول شو

از قهرمانان ملی دوچرخه سواری پیشگامان، جایزه بگیر

پیشگامان توسعه ارتباطات در سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( کامیتکس ) یزد با هدف معرفی خدمات جدید تلفن ثابت همراه با شرکت های گام پلاس، بازرگام و مرکز شتابدهنده حضور پیدا کرده است .

به گزارش یزدی نیوز پیشگامان توسعه ارتباطات در سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( کامیتکس ) یزد با هدف معرفی خدمات جدید تلفن ثابت همراه با شرکت های گام پلاس، بازرگام و مرکز شتابدهنده حضور پیدا کرده است .

 
مسابقات PES2019 همراه با جایزه ویژه به ارزش ۳۰ میلیون ریال در غرفه پیشگامان از ۱۲ الی ۱۵ دی ماه انجام می گردد. لذا از همه شما عزیزانی که علاقه مند به شرکت در این مسابقات می باشید، دعوت می شود به غرفه پیشگامان مراجعه فرموده و پس از ثبت نام در این مسابقه شرکت نمایید.در پایان روز آخر نمایشگاه در غرفه پیشگامان طی قرعه کشی جایزه ویژه به برنده مسابقات اهدا می گردد .
 
آیین گشایش رسمی نمایشگاه با حضور امیر ناظمی، معاون محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران؛ علی وحدت، عضو و رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی؛ محمدباقر اثنی عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و رسول سرائیان، دبیرکل این سازمان، روز، پنجشنبه، ۱۳ دی ماه، از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.
 
زمان برگزاری نمایشگاه : ۱۲ لغایت ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱
مکان : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد،غرفه پیشگامان

بخش نظردهی بسته شده است..