نماینده ولی فقیه در استان یزد با خانواده چند شهید والامقام بهاباد دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در منزل پدر سردار شهید محمد رفیع رفیعیان و شهیدان جلیلی، با خانواده این شهیدان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در نخستین برنامه حضور در شهرستان بهاباد، با خانواده شهیدان محمدرفیع رفیعیان و شهیدان جلیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 
طلبه شهید محمدمهدی جلیلی متولد ۱۳۴۶ که سرانجام در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه و در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
 
سردارشهید محمد رفیع رفیعیان بهابادی هم در دوران دفاع مقدس از فرماندهان لجستیک و پشتیبانی تیپ پیروز الغدیر یزد بود و حضور مستمری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشت تا اینکه سرانجام در جریان جنگ ۸ ساله دفاع مقدس به  شهادت رسید.
 
 آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد  به اتفاق فرماندار بهاباد، امام جمعه بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهر فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان و جانشین بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان با حضور در خانواده سردارشهید محمد رفیعیان و شهدای جلیلی از خانواده این شهیدان سرافراز دلجویی و قدردانی کرد.
 
شهرستان ولایت مدار بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..