عضو فقهای شورای نگهبان:

بصیرت‌افزایی تنها راه مقابله با توطئه نفوذ است

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین اقشار جامعه اسلامی هستند گفت: بصیرت افزایی تنها راه مقابله با توطئه نفوذ دشمنان نظام است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی» در خطبه‌های این هفته  نمازجمعه یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان از ابتدا این نظام مقدس تاکنون به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های معنوی و انسانی این نظام بودند.

 
وی ولایت‌مداری را رمز ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: وحدت و همبستگی از جمله ضرورت‌های اجرایی برای توسعه بیش از پیش نظام و کشور است.
 
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که کمرنگ کردن باورهای دینی و فرهنگی یکی از جدی‌ترین توطئه‌های دشمنان است، گفت: بصیرت افزایی تنها راه مقابله با توطئه نفوذ است.
 
مدرسی در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین و انتقال ارزش‌های نظام اسلامی به نسل جدید، تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران در آستانه چهل سالگی انقلاب دستاوردهای نظام را شفاف و کامل برای مردم بازگو کنند.
 
امام جمعه موقت یزد استفاده از تمام ظرفیت‌های بومی برای توسعه بیش از پیش کشور را از جمله ضرورت‌های اجرایی دانست و بیان کرد: دشمنان نظام قصد دارند با ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف قدرت وحدت ملت ولایتمدار ایران اسلامی را متزلزل کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ترویج نامناسب استفاده از فضای مجازی یکی از توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های دینی و فرهنگی جامعه اسلامی است، تأکید کرد: دشمنان قصد دارند با انتشار محتوای نامناسب و ضداخلاقی جوانان را از مسیر سعادت دور و به مسیر تباهی سوق دهند.
 
این مسئول جوانان را مهمترین ظرفیت و توان کشور دانست و افزود: مسئولان با تولید محتوای فرهنگی مناسب مسیر نفوذ فرهنگی استکبار جهانی را مسدود کنند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان در پایان با بیان این که بی‌ارزش نشان دادن حجاب اسلامی از دیگر نمونه‌های نفوذ فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی  است، خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر دشمنان با وحدت رویه و تبعیت از دستورات الهی، استکبار جهانی را به عقب رانده است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..