همایش قرآن ؛کتاب انقلاب در یزد

این همایش ۱۱ بهمن ماه سال جاری ویژه ایام الله دهه فجر با حضور جامعه قرآنی استان در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری نهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان افزود: این همایش ۱۱ بهمن ماه سال جاری ویژه ایام الله دهه فجر با حضور جامعه قرآنی استان در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد واقع در بلوار جمهوری برگزار خواهد شد.
وی  از عموم مردم و قرآن آموزان مؤسسات قرآنی و جامعه قرآنی استان یزد دعوت کرد تا در مراسم به یادماندنی شرکت کنند. 
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد قرائت قرآن، سخنرانی، تئاتر قرآنی، مسابقه، اهدای جوایز و اجرای جمع‌خوانی نوجوانان استان را از جمله برنامه‌های این همایش برشمرد.
 رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: بیش از ۱۰ مورد برنامه متنوع ویژه دهه فجر توسط تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، از برگزاری بیش از ۵۰ محفل قرآنی و انس با قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و افزود: این محافل در سطح استان برگزار می‌شود که جزئیات آن پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.
، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست  گفت : برگزاری ۴۰ جشن در چهل موسسه قرآنی از برنامه شاخص این اداره کل به مناسبت دهه فجر است.
 حسین دشتی اظهار داشت : در این راستا از چهل موسسه درخواست می‌شود که عکس‌های جشن دهه فجر خودشان را برای اتحادیه و ارشاد ارسال کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..