برگزاری محفل طنز “قندشکن” در یزد

در این محفل ادبی شاعران طنز پرداز یزدی سرود های خود را برای علاقمندان قرائت کردند.

به گزارش یزدی نیوزمدیر حوزه هنری استان یزد گفت: هفدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع رزق و روزی حلال همراه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد در حوزه هنری یزد برگزار شد.

کوچک زاده افزود : این محفل ادبی با شعرخوانی محمود ملک‌ثابت شاعر پیش‌کسوت استان در خصوص سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به دیار دارالعباده و دارالعلم در دی‌ماه ۱۳۸۶ آغاز شد. 
وی اظهار داشت: در این محفل همچنین یاد و خاطره شاعر و طنزپرداز معاصر ایران، زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد گرامی داشته شد و مجری برنامه اشعاری را از این شاعر یزدی‌تبار خواند.
کوچک زاده برگزاری محفل قند شکن در حوزه هنری یزد را با هدف اعتلای شعر طنز، ترویج طنز عفیف، کشف و پرورش استعدادهای ادبی جوان، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان و همچنین ایجاد فضایی شاد و شیرین و به یادماندنی برای شهروندان یزدی اعلام کرد .
مدیر  حوزه هنری استان یز داشاره کرد : دوستداران طنز برای حضور در این محافل که   چهارشنبه‌ اول هر ماه برگزار می شود ،می‌توانند به نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند .
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..