قالیباف در اردکان:

۴ درصدی‌های رانت‌خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می‌شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اغلب مسئولان ما متاسفانه میان مردم نیستند و خالی بودن جیب و کارت بانکی را درک نکرده‌اند، گفت: ۴ درصدی‌های رانت‌خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدباقر قالیباف در یادواره شهدای گرانقدر اردکان که در مسجد امام سجاد(ع) شهرک ولیعصر(عج) اردکان یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: یادواره شهدا یعنی شناخت آنان و ادامه راه‌شان. شهدا همگی از ابتدای انقلاب اسلامی تا شهدای ۸سال دفاع مقدس و مدافعین حرم، همگی برای رسیدن به هدف‌شان از دنیا گذشتند و اگر ایثار و گذشت آنان نبود امروز کشور ما به این استقلال و امنیت نمی‌رسید.

 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با نگاهی به کارنامه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی اظهار داشت: در این کارنامه ما در بحث توجه به آرمان ها و شعارهای اصلی انقلاب که استقلال، آزادی، مردم سالاری و توجه به اسلامیت است، کارنامه بسیار موفقی داشته‌ایم. اما در برخی عرصه‌های ساختاری و کارکردی متاسفانه نقاط ضعفی وجود دارد که به عملکرد دولت ها باز می گردد.
 
جوانان در همه ادوار انقلاب تا به امروز پای کار بوده اند
 
وی در تشریح بیشتر بیان کرد: نگاه کنید جوانان در همه ادوار انقلاب، از دفاع مقدس تا همین امروز پای کار انقلاب بوده‌اند و به طور خاص در عرصه دفاع و امنیت، کاری کرده‌اند که به اذعان نهادهای امنیتی و بر اساس آمارهای همین نهادها، ایران با وجود قرار داشتن در قلب ناامن‌ترین منطقه دنیا، بهترین آمار از منظر امنیتی را دارد و کشور ما از امن ترین کشورهاست. نمی‌خواهم خودمان را با افغانستان یا پاکستان مقایسه کنم. اما باید بدانیم که در دهه گذشته، تعداد عملیات تروریستی موفق در ترکیه، آلمان، امریکا، انگلستان و فرانسه، از سه تا دوازده برابر، بیشتر از ایران بوده‌ است. بی شک این میسر نشده است مگر با تلاش و رشادت امثال شهید فتوحی‌ها.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..