۲ تن و ۴۷۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۴۷۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در یک ماه گذشته توسط ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا میرحیدری" اظهار داشت: مبارزه با موادمخدر و دستگیری سوداگران مرگ یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم و همچنین از اولویت‌های اصلی ناجا است.

 
این مقام ارشد انتظامی افزود: از این رو ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد عملیات‌های مختلف و گسترده‌ای را از ابتدای سال جاری تاکنون علیه اشرار و سوداگران مرگ داشته و در این راستا یک شهید نیز تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران در یک ماه گذشته ۲ تن و ۴۷۷ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲تن و ۳۴۱ کیلوگرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم هروئین و ۱۲۶ کیلوگرم حشیش کشف کرده‌اند.
 
میرحیدری با بیان اینکه این میزان کشفیات پلیس استان یزد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است تصریح کرد: همچنین در این خصوص ۸ باند اصلی و بزرگ واردکننده موادافیونی منهدم، ۱۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۸ نفر از سرکردگان اصلی قاچاق موادمخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی یزد ضمن اشاره به موضوع ترانزیتی بودن استان یزد و قرار داشتن در مسیر قاچاقچیان و سوداگران مرگ تصریح کرد: دقت نظر، هوشیاری و بحث کنترل محورهای مواصلاتی، توسط پلیس استان یزد بر حجم کشفیات موادمخدر افزوده است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..