مهلت استفاده از سهمیه تا ۲۰ دی‌ماه؛

ارائه تسهیلات ویژه سازمان بین‌المللی دانشگاهیان

تسهیلات ویژه سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (isic) به استادان و دانشجویان دانشگاه یزد ارائه می شود.

به گزارش یزدی نیوز،با توجه به عضویت دانشگاه یزد در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (isic) یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های دانشگاهی در سطح دنیا، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه یزد تا ۲۰ دی‌ماه فرصت دارند برای دریافت کارت عضویت در این سازمان با اختصاص سهمیه ویژه از طریق پنل ویژه‌ای که برای دانشگاه یزد تعریف شده است مراجعه کنند.

 
هدف از عضویت در این سازمان، بهبود درک بین‌المللی، ارتقای فرصت‌های تحصیلی و تسهیل زندگی دانشجویی در سراسر جهان در نظر گرفته شده است .مزایای پیوستن به سازمان جهانی ISICشامل تسهیلات علمی، رفاهی و بین‌المللی است.
 
سازمان بین‌المللی دانشگاهیان ISIC در قالب ارائه کارت دانشجویی بین المللی در سال ۱۹۵۳ بنیانگذاری شد. این کارت هم اکنون در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا به عنوان تنها مدرک بین المللی جامعه دانشگاهی شناخته می شود. سازمان از سال ۱۹۶۸ تحت حمایت سازمان یونسکو قرار گرفته و بسیاری از سازمان های بزرگ جهان از آن پشتیبانی می کنند و به اعضای آن ارائه خدمات می نمایند. دانشگاه یزد چهارمین دانشگاه در ایران است که بعد از دانشگاه‌های تهران، صنعتی اصفهان و علوم پزشکی شهید بهشتی به جمع دانشگاه‌های بین‌المللی این سازمان پیوسته است.
 
با هماهنگی انجام شده با معاونت پژوهش و فناوری اعضای هیات علمی می‌توانند از محل اعتبار نظری پژوهانه و خوداظهاری در سامانه گلستان از اینامکان بهره‌مند گردند.
 
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت isic.ir/yazd مراجعه کنند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..