مدیرکل ارشاد استان یزد:

۱۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در یزد راه‌اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از راه‌اندازی هزار و ۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده در جلسه ستاد دهه فجر استان یزد، یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی استان یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برشمرد.

 
وی افزود: بر این اساس تاکنون هزار و ۸۳۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح استان راه‌اندازی شده و در صدد هستیم شعار «شهر جهانی هزار باشگاه دانایی» را محقق کنیم و این اقدام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اتفاق خواهد افتاد.
 
جوادیان زاده خاطرنشان کرد: البته اکنون تعداد باشگاه‌ها از شعار تعیین شده، پیشی گرفته اما در تلاش هستیم اهداف اصلی خود را در این باشگاه‌ها به طور کامل محقق کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: برای تشکیل پیاده نظام علم و دانایی، این باشگاه‌ها باید به ۲۰ هزار عضو برسند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دیگر برنامه های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر پرداخت و افزود: اقدام به برگزاری چهل‌گانه‌های فرهنگی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان یزد خواهیم کرد.
 
جوادیان زاده، برگزاری ۴۰ جشن انقلاب، تجلیل از ۴۰ نویسنده یزدی، رونمایی از ۴۰ کتاب و …. را بخشی از چهل گانه‌های فرهنگی یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از انتشار کتابی با محتوای همراهان یزدی امام در نوفل لوشاتو خبر داد و افزود: قصد داریم در این کتاب، خاطرات دوران تبعید امام خمینی (ره) را از زبان چهره‌های شاخص یزدی که در نوفل لوشاتو همراه امام بودند، مطرح کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..