مدیر کل ورزش و جوانان یزد:

آموزش اولویت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ورزشی باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: آموزش و تربیت نیروهای متخصص در اولویت برنامه‌های شورای هماهنگی روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان یزد باشد.

به گزارش یزدی نیوز «مسعود شریعتی» در نخستین نشست با اعضاء منتخب شورای هماهنگی روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان یزد گفت: خیلی خوشحال و خرسندیم از این که این شورا تشکیل شده و این مهم نوید آینده‌ای بهتر برای روابط عمومی هیات‌های ورزشی و بحث اطلاع‌رسانی در ورزش است . 

 
وی افزود: در جوامع امروز اهمیت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بر کسی پوشیده نیست و مجموعه‌ای موفق خواهد بود که بتواند مباحث اطلاع‌رسانی و بازخوردها و نیاز مخاطب را مدیریت کند بنابراین در بحث ورزش که خود یک رسانه است، موضوع روابط عمومی از جایگاه بالایی برخوردار است و همه مسئولان هیات‌های ورزشی به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند . 
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌های هیات‌های ورزشی به دلیل عدم اطلاع رسانی‌، دیده نمی‌شود که این امر اثرات سوء خواهد داشت که هیات‌ها باید با داشتن روابط عمومی قوی و مسلط بر دانش اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته را منعکس کنند . 
 
شریعتی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها تنها وظیفه‌شان اطلاع‌رسانی یک رویداد یا برنامه های هیات نیست بلکه بالاتر از آن باید برای همگانی کردن ورزش و ایجاد فرهنگ ورزش کردن در جامعه تلاش کنند . 
 
این مسئول تصریح کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان باید با برگزاری جلسات تخصصی و مستمر مسائل و مشکلات روابط عمومی هیات های ورزشی را بررسی و در راستای رفع آنها برنامه‌ریزی و تلاش کند که آموزش یکی از بحث‌های مهمی است که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و با برگزاری دوره‌های تخصصی نیروهای متخصص در این حوزه تربیت شوند و در بدنه هیات‌های ورزشی از آنها استفاده شود . 
 
وی افزود: هرگونه حمایت و همکاری را خواهیم داشت تا با تشکیل این شورا و اجرایی شدن برنامه‌ها، تحول بزرگی در بحث اطلاع‌رسانی در ورزش رقم بخورد . 
 
«محمودحاجی حسینی» مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست اهم وظایف این شورا را ایجاد ارتباط و هماهنگی و همکاری میان روابط عمومی هیات‌های ورزشی، بررسی مشکلات روابط‌عمومی هیات‌های ورزشی و تلاش در جهت برطرف کردن آنها و برگزاری نشست‌های تخصصی روابط عمومی در سطوح مختلف ذکر کرد . 
 
  وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: تشکیل این شورا بتواند مشکلات موجود در روابط عمومی هیئت‌های ورزشی را تا حد امکان برطرف کند . 
 
در این نشست احکام اعضاء شورای هماهنگی روابط عمومی هیات‌های ورزشی اعطا شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..