تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی ابرکوه

سرپرست بخشداری مرکزی ابرکوه گفت: بیش از هشت کیلومتر از راه‌های روستایی بخش مرکزی ابرکوه با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال آسفالت می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«عباس مهری» در این باره اظهار کرد: روستاهای بخش مرکزی شهرستان ابرکوه شامل دهستان‌های فراغه و تیجرد است که طی سال‌های اخیر به همت بخشداری و همکاری دهیاری‌های مربوطه اقدامات بسیاری در حوزه عمرانی، بهداشتی و فرهنگی آن‌ها انجام شده است . 

 
وی افزود: یکی از مشکلات حوزه روستاها، موضوع راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی بین روستایی است که اخیراً با اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه رفع این مشکل اقداماتی در دستور کار است.
 
مهری خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار فوق از محل سهمیه قیر یارانه‌ای وزارت راه و شهرسازی و بخشی دیگر از محل همیاری و خودیاری مردمی تامین ‌شده است . 
 
سرپرست بخشداری مرکزی ابرکوه تصریح کرد: هم‌اکنون با اعتبار مذکور اجرای آسفالت بیش از هشت کیلومتر از راه‌های بین روستایی بخش مرکزی در حال انجام است . 
 
این مسئول در پااین عنوان کرد: با اجرای طرح‌های مذکور دسترسی روستاهای شهرسب به شمس‌آباد، هروک به تیزوک، شهر ابرکوه به روستای عزیزآباد و از روستای ده‌عرب به خسروآباد تسهیل خواهد شد و برخی از نقاط حادثه‌خیز راه‌های روستایی این بخش نیز رفع خطر می‌شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..