گشایش نمایشگاه فناوری اطلاعات وارتباطات در استان

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد از برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان تا ۱۵ دی ماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گفت: سیزدهمین نمایشگاه فناور‌ی اطلاعات و ارتباطات (کامیتکس)  تا ١٥ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ١٥ تا ٢١ هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

‌محمدحسین زارع‌ با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دستگاه‌های اجرایی استان جهت نمایش خدمات الکترونیک خود به مردم است، ادامه داد: هر ساله در نمایشگاه کامیتکس شرکتهای خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود را عرضه می کنند ‌و حضور استارت آپ های حوزه IT از ویژگی های بارز نمایشگاه امسال است.
وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر شرکتهای خصوصی و استارت آپ ها، تعدادی از ادارات دولتی ‌و دستگاه های اجرایی استان نیز در این نمایشگاه حضور می یابند تا خدمات الکترونیکی خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهند.
زارع خاطرنشان کرد: استانداری ‌یزد نیز ضمن حمایت از برگزارکنندگان نمایشگاه و ترغیب ادارات به مشارکت و راه اندازی زون دولت الکترونیک، خدماتی را که از طریق اینترنت مردم می توانند دریافت نمایند در نمایشگاه ارائه می کند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..