با رای اعتماد هیئت وزیران؛

محمدعلی طالبی ‌به عنوان استاندار یزد منصوب شد

هیئت دولت تدبیر و امید در جلسه روز چهارشنبه دوازدهم دی ماه ٩٧ به "‌محمدعلی طالبی" به عنوان استاندار یزد ‌رای اعتماد داد.

به گزارش یزدی نیوز"‌محمدعلی طالبی" ‌از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و به عنوان چهاردهمین استاندار یزد منصوب شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد متولد ۱۳۵۲ در یزد و فرزند شهید والامقام "حاج یدالله طالبی"، سال ۱۳۷۰ در رشته مهندسی صنایع دانشگاه یزد پذیرفته شد.
علاقه وی به علوم سیاسی موجب شد تا پس از یک سال از این رشته انصراف داده و در سال ۱۳۷۲ در مقطع کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران پذیرفته شود.
طالبی از سال ۱۳۸۴ تحصیلات خود را در مقطع ‌کارشناسی ارشد علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان ادامه داد و در سال ۱۳۸۷ از پایان نامه خود با عنوان " شوراها و مشارکت سیاسی در ایران " دفاع کرد. 
وی از مهرماه ۱۳۹۰ وارد مقطع دکتری علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی شد و با گذراندن واحدهای درسی و دفاع از پایان نامه تحصیلی خود با موضوع " موانع تحقق حکمرانی خوب در فرهنگ سیاسی ایران " فارغ التحصیل شد.
طالبی بهمن ۱۳۷۵ فعالیت در مرکز اسناد ریاست جمهوری را آغاز کرد و اسفند ۱۳۷۶ وارد استانداری یزد شد.
‌گفتنی است کارشناس امور اجتماعی، مسئول انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان، بخشدار مرکزی، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم، مشاور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در امور شوراها، معاون و سرپرست دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری، ‌بیش از پنج سال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و نهایتا سرپرست استانداری یزد مسئولیتهای پیشین طالبی بوده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..