رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد:

مجموع بودجه سفر رهبری به یزد به ۳۴۶ میلیارد تومان رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با تشریح مجموع اعتبار تخصیص یافته به این استان از محل سفر مقام معظم رهبری گفت: مجموع بودجه این سفر در سال ۹۷ به ۳۴۶ میلیارد تومان رسید.

به گزارش یزدی نیوزسیدمجتبی حسینی‌پور با گرامیداشت ۱۲ دیماه، یازدهمین سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان اظهار داشت: این اعتبار در قالب ۷۲۱ طرح و پروژه به استان اختصاص یافته است.

 
وی افزود: این سفر تاریخی با ۱۷۳ میلیارد تومان همراه بود که با پیگیری های بعدی و از سال ۸۸ تا ۹۶ بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها اختصاص یافته است که در حال حاضر اکثر پروژه ها اجرایی شده و پیشرفت فیزیکی نزدیک ۱۰۰ درصد حاصل شده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بیان کرد: این طرح ها و پروژه ها در بخش های بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، آبرسانی، زیرساخت های شهرک های صنعتی، احداث و تکمیل خوابگاه های دانشجویی، مسکن محرومین و معلولین، راه و راه آهن، واحد های آموزشی و برق رسانی بوده است.
 
وی تاکید کرد: درسال جاری حدود ۱۹ میلیارد تومان در قالب تکمیل کتابخانه مرکزی (۵ میلیارد تومان)، تکمیل بیمارستان شهید رهنمون (۱۰ میلیارد تومان) و دانشگاه علوم قرآنی میبد (۴ میلیارد تومان) ابلاغ اعتبار شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..