فرماندار تفت:

معرفی ظرفیت‌های تفت در اولویت اجرایی استان قرار گیرد

فرماندار تفت با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری تفت در اولویت اجرایی مسئولان ارشد استان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد محامدی» در حاشیه بازدید از قلعه تاریخی و بوم‌گردی در حال ساخت روستای دهشیر اظهار کرد: در مناطق مختلف روستایی شهرستان تفت نقاط طبیعی و تاریخی بسیاری نهفته است که با توجه به بافت روستایی آن وزندگی طبیعی و آداب ‌و رسوم رایج و تولیدات و محصولات می‌تواند جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران داشته باشد .

 
وی با اشاره به ساخت و مرمت چهار واحد بوم‌گردی در روستای دهشیر افزود: شناسایی و معرفی این جاذبه‌های گردشگری و سوق دادن علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری به‌ ویژه ساکنان منطقه که بتوانند از محیط زندگی خود چند منظوره استفاده کنند نقش مهمی در توسعه گردشگری، تکمیل زیرساخت‌های آن در شهرستان و همچنین اشتغال‌زایی پایدار در منطقه خواهد داشت .
 
فرماندار شهرستان تفت گفت: تفت از ظرفیت‌های منحصر به ‌فردی برای کمک به توسعه اقتصادی برخوردار است و همین موضوع مسئولیت مسئولان برای معرفی بیش از پیش این مهم را دو چندان کرده است.
 
گفتنی است؛ قلعه تاریخی دهشیر در سال ۱۳۹۱ با شماره ۳۰۸۳۵ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در مسیر شاهراه یزد_شیراز و در روستای تاریخی دهشیر از توابع بخش مرکزی شهرستان تفت بناشده است.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..