پروژه آبرسانی به شهر خضرآباد تا پایان دی ماه به اتمام می رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بازدید میدانی از روند اجرایی پروژه آبرسانی به شهر خضر آباد، از اتمام این پروژه تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز« محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از پروژه های آبرسانی به شهر خضرآباد و بهسازی محور یزد-خضرآباد بازدید و در جریان روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بازدید از پروژه آبرسانی به شهر خضرآباد و روستاهای این بخش با قدردانی از تلاش های صورت گرفته به ویژه اهتمام شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نسبت به این موضوع، اتمام پروژه را فرصتی برای ارائه خدمت مناسب و پاسخ به نیاز ضروری مردم دانست.
صادقیان در ادامه از پروژه بهسازی محور یزد-خضرآباد نیز بازدید کرد و در جلسه ای با اعضای شورای اسلامی بخش خضرآباد مشکلات روستاها و شهر خضرآباد در حوزه عمرانی طرح و با حضور فرماندار شهرستان اشکذر و مدیران موثر در این حوزه هم اندیشی صورت گرفت.
وی در پاسخ به خواسته های مردمی نسبت به تامین آب و جاده مناسب در این جلسه گفت: با تلاش مجموعه  شرکت آب و فاضلاب روستایی( آبفار) تا پایان دی ماه سال جاری مردم شهر خضرآباد از نعمت آب آشامیدنی مناسب برخوردار می شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افزود: پروژه تعریض و بهسازی جاده یزد- خضرآباد نیز به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دست اقدام است که طراحی ۱۲ کیلومتر باقی مانده مسیر در دستور کار قرار گرفته  و فراخوان مناقصه نیز با انجام  هماهنگی های لازم برای تامین اعتبار برگزار می شود.
پس از این جلسه، بهسازی معابر داخلی شهر خضرآباد، بدنه سازی و سنگ فرش کوچه و معابر  نیز مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..